ראשי » מה יש לקרוא, עסקים

קידום אתר באינטרנט

31 בDecember 2009 | | אין תגובות | מאת

בשנים האחרונות תחום קידום האתרים במנועי החיפוש האורגניים התפתח באופן משמעותי, נוסדו עשרות רבות של חברות קידום אתרים ונוצרה תחרותיות רבה בקרב על מילות המפתח המבוקשות בכל תחום. תהליך קידום האתרים למעשה מתמקד על קידום התוצאות במנוע החיפוש בעל נפח החיפושים הגדול ביותר בעולם – גוגל. רבים מבעלי העסקים היום סבורים – אם אתה לא בעמוד הראשון של גוגל, אתה לא קיים. תהליך קידום אתרים באינטרנט אינו תהליך קצר, וניתן לראות תוצאות ממשיות בדרך כלל רק מהחודש השלישי לתהליך הקידום (תלוי בתחרותיות מילת המפתח המקודמת).

מידע נוסף על קידום אורגני תמצוא בקישור הזה

http://www.satsang.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94.html

למעשה, תחום קידום האתרים הוא אינו תחום שנלמד בתור מקצוע שבסיומו מקדם האתרים זכאי לתעודה או דיפלומה, בתחום קידום האתרים לכל מקדם אתרים יש שיטת קידום עיקרית אחרת. בדרך כלל מקדמי אתרים מנוסים הם מקדמים אשר עסקו רבות בניסוי וטעייה במהלך התהליכים של קידום אתרים באינטרנט. ולכן, מקדם אתרים טוב, הוא מי שיש לו תוצאות קיימות בשטח והביא ביטויים רבים למקומות הראשונים בגוגל. האלמנט החשוב ביותר בבחירת מקדם אתרים הוא התוצאות.

שיטות קידום האתרים מתחלפות יחד עם האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל. מנועי החיפוש השונים ובעיקרם גוגל עורכים מדי מספר חודשים עדכון לאלגוריתם מנוע החיפוש שלהם על מנת להגיע לתוצאות חיפוש טובות יותר עבור הגולשים. מנוע החיפוש של גוגל נחשב למנוע החיפוש העובר שינויים לעיתים קרובות יותר, ועל כן שיטות קידום האתרים במנוע החיפוש של גוגל חייבות להתאים את עצמן לשינויים שנערכים במנוע החיפוש בכל תקופה. חברות קידום בגוגל ושיווק אתרים באינטרנט מנסות כל פעם שיטות אחרות על מנת לפצח את השינויים באלגוריתם ולנצל את השינויים לטובתן.

הוספת תגובה

עליך להתחבר כדי להוסיף תגובה.

+(reset)-